woensdag 29 juni 2011

Teaser nieuw experiment

Misschien vanavond meer

6 opmerkingen:

  1. o o o wat zou het zijn? toch geen flakes?? hehe


    flake the world

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EHH...................
    nog niet :)
    dat komt misschien vanavond, maar wel weer experimentje hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. panty paint? vitrage verf? vanavond kwam je niet toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ga je zien
    nee morgen, kunnen we op de motor wel even voor nieuwe foon kijken in hoorn dat ga je zien
    nee morgen, kunnen we op de motor wel even voor nieuwe foon kijken in hoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oke ik rij er wel achteraan met de auto:-) en ga ik alleen een milkshake halen:-)
    oke ik rij er wel achteraan met de auto:-) en ga ik alleen een milkshake halen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha oke, met start kabels???
    ik ook milkshake :)

    BeantwoordenVerwijderen