donderdag 13 oktober 2011

Hier kunnen we anders wel heen

6 opmerkingen:

  1. ik vind het een goed idee. wil je ook nog naar de bigtwinshow? tice kan ook mischien zegt ie.

    net batman gekeken,the dark knight....wat een film..sick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja idd, zal ff kijken welke dag ik kan. En idd een sicke film!

    Fotos van vorig jaar van deze show zagen er vet uit... Ongeveer alle Nederlandse clubs stonden er met flink wat auto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee ik zat zo te denken, aangezien het zon rot end rijden is naar rosmalen. wat als we gewoon alleen naar motorama gaan? en de bigtwin show overslaan, ik heb die bikes nu wel een keer gezien...wat vinden jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lastig, vind het allebei wel grappig, maar wel een klote eind inderdaad, we denken er nog even over oke????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohja the dark knight hadden cindy en ik in de bios gezien, tuschinski(ja dat schrijf je anders)

    BeantwoordenVerwijderen